Aktuality

FIAT 500 COLLEZIONE SE VYDÁVÁ NA EVROPSKÉ MÓDNÍ TURNÉ

  • Nový Fiat 500 Collezione absolvuje turné po evropských hlavních městech módy včetně Londýna, Berlína, Madridu a Paříže.
  • Nová speciální edice Collezione, která vzdává hold nadčasovému stylu modelu 500, se představuje v nádherném dvoubarevném provedení karoserie Primavera, který dokonale ladí s jarními dny.
  • Zanedlouho se véteru objeví nová, ironicky pojatá reklamní kampaň „500 Collezione. Inspired by itself", která prezentuje módní povahu vozidla prostřednictvím jeho exkluzivních kombinací barev a materiálů, ohromující pozornosti k detailům a stylové osobitosti.
  • Nový Fiat 500 ve svém jedenáctém roce života pokořil další rekord, s více než 58 000 prodanými vozy zaznamenal své nejlepší první čtvrtletí.

 

Vzrušující turné, které přivede speciální edici 500 Collezione do hlavních evropských měst módy, začne v Miláně. Stylový model se představí ve světlech reflektorů, na červeném koberci a před hledáčky fotoaparátů a zraky vlivných osobností doslova jako filmová hvězda. Fiat 500 Collezione po návštěvě největšího italského města módy zamíří do Londýna, Berlína, Madridu a Paříže. Každé z těchto okouzlujících a symbolických měst má svou osobitost, která z něj činí jedno z nejvýznamnějších měst stylu, umění a módy.

Nový Fiat 500 Collezione přivítají majitelé Fiatů 500 a řada členů oficiálních klubů 500, kteří se tak na vlastní oči setkají s novým modelem oslavujícím nadčasový styl a design 500, jeho ikonický vzhled a osobitost, které jsou vždy trendy. Fiat 500 je nadčasovou ikonou, což potvrzují i jeho prodejní výsledky. Ve svém jedenáctém roce života zaznamenala pětistovka nejlepší prodejní výkon za první čtvrtletí s 58 000 prodanými vozy.

Schopnost poutat pozornost připomíná i reklamní kampaň „500 Collezione. Inspired by itself", která se již brzy objeví ve vysílání po celém světě. Prostředí tohoto filmu tvoří ulice Madridu, jedna ze zastávek evropského turné modelu 500 Collezione. Reklamu vytvořila kreativní agentura Leo Burnett a režie se ujal Lazlo Kadar. Originálně a ironicky pojatá reklama bude vysílaná na internetu i v televizi a zobrazuje Fiat 500 Collezione jako vrcholný model zvyklý na pozornost všude tam, kde se objeví.

Reklama zobrazuje elegantní vůz s dvoutónovou karoserií opatřenou řadou selfie tyček s chytrými telefony místo tradičních kamer. Fiat 500 Collezione jejich prostřednictvím postupně představuje své stylistické detaily. Poslední obraz spotu patří dvojici vozidel 500 Collezione, před které se staví modelka, jež byla celou dobu opomíjená. Režisér však modelce naznačuje, aby obraz opustila, protože skutečnou modelkou je pětistovka. Toto pojetí se k ikonickému italskému mistrovskému dílu dokonale hodí. Tento vůz po celá desetiletí ovlivňoval módu, společnost i zvyky, což je shrnuto i pod výstižným sloganem „Forever cult".

Pro uvedení tohoto výjimečného modelu je již vše připravené. Vůz je v dokonalém stylu 500, a to především díky své osobitosti, která vychází z ohromující pozornosti věnované detailům i exkluzivním kombinacím barev a materiálů.

Model 500 Collezione představený na nedávném autosalonu v Ženevě je pětistovkou tělem i duší a ztělesňuje všechny vlastnosti italské ikony, která je již 60 let vždy módní, a přesto věrná sama sobě. Toto opravdové mistrovské dílo dokázalo ovlivnit celý automobilový svět a stalo se zdrojem inspirace pro umění, módu a design.

Speciální edice Fiat 500 Collezione je k dispozici ve verzi hatchback i kabriolet a využívá stylistické detaily, které jsou moderním pojetím tradičních designových řešení svého předchůdce, včetně chromovaných prvků na nárazníku, kapotě i na krytech vnějších zpětných zrcátek. K dispozici je ve vybraných odstínech včetně volitelného dvoubarevného provedení Primavera (bílá a šedá) a Aquamarina (bílá a zelená). Nabídku doplňuje slonovinový odstín Taormina, bílý odstín Gelato nebo modrý odstín Blu dipinto di Blu. Všechna provedení jsou charakteristická specifickou trojitou linkou kolem celé karoserie v odstínech šedá/bílá/šedá a 16palcovými litými koly. Víko zavazadlového prostoru pak zdobí chromovaný nápis Collezione.

 

Stejnou zdrženlivou elegancí se mohou pochlubit také interiéry. Palubní deska je vyvedena v daném odstínu karoserie, v případě dvoutónových verzí Primavera a Acquamarina v bílém, respektive zeleném odstínu. Svěží téma pokračuje také dvoubarevnými pruhovanými sedadly (šedá s horní částí ve slonovinovém odstínu) a vygravírovaným logem 500. Logo 500 Collezione zdobí také přední koberečky.

Nová speciální edice nabízí to nejlepší i z hlediska konektivity. Na přání je k dispozici infotelematický systém Uconnect 7" HD LIVE s integrovanými funkcemi Apple CarPlayTM a navigací TomTom. Technologické možnosti vozidla zahrnují i 7palcový TFT displej řidiče, který je největší ve své kategorii, a audiosystém Beats určený skutečným milovníkům hudby. Speciální edice je k dispozici se všemi motorizacemi nabízenými v rámci řady 500.

Stylový, módní a technologiemi nabitý Fiat 500 Collezione je nejnovější poctou ikoně značky Fiat a pokračuje v tradici limitovaných edicí, které značka uvedla na trh v rámci oslav 60. výročí Fiatu 500. Fiat 500 byl vždy vozem, který stanovoval trendy ve své třídě, a přitom zůstával vždy sám sebou. Často se ale objevoval v různých, nicméně pokaždé exkluzivních verzích. Speciální edice jsou přitom jedním z tajemství věčného mládí řady 500. Mezi nejoblíbenější edice posledních deseti let patří 500C by Gucci, 500 by Diesel, 500 Riva nebo 500 Anniversary a 500 Anniversario, jež byly určené k oslavě 60. výročí řady 500. Nový Fiat 500 Collezione je impozantním příkladem nejlepší italské tradice, která dnes vítězí po celém světě díky eleganci, stylu a neustálým inovacím.

 

 

Turín, 19. dubna 2018